maanantai 20. syyskuuta 2010

Mikä ero?

Tänä aamuna huomasin taas sen pienen pienen eron miehen ja minun välillä.

Tarvitsemme lapsen kanssa vielä yhden rokotteen muuttoa varten. Olen sopinut rokotusajan tälle viikolle, mutta tarvitsemme myös rokotetta varten reseptin. Mies totesi, että hän katselee jonkun apteekin ja pyytää puhelinreseptin sinne. Olin hetken, että WTF!?! "Jonkun apteekin??" Olen viime viikolla laittanut hänelle sähköpostilla yhden tietyn apteekin yhteystiedot, sillä siitä apteekista minun on helpoin ja nopein hakea rokote, ei minulla ole aikaa ajella ympäri kaupunkia jotain muuta apteekkia etsien.

No, vakka kantensa valitsee ja niin edelleen... Toisaalta on hyväkin, että olemme erilaisia ja täydennämme toisiamme :) Hulluksihan sitä tulisi, jos molemmat toimisivat aina järjestelmällisen samanlaisesti. Mutta kyllä se joskus raivostuttaa, kun mieheltä on tavarat hukassa ja itse tiedän tarkalleen missä mitkäkin jutut ovat :)

Aika käy vähiin ja paljon on vielä asioita tekemättä. Täytyy vain luottaa, että hommat hoituvat. Riian remonttiin emme voi juuri nyt paljon vaikuttaa, se hoituu juuri nyt omalla painollaan. Suomen kotona tehtäviin pakkauksiinkaan emme voi kovin suuresti vaikuttaa vielä tässä vaiheessa. Nähtävästi täytyy keskittyä niinhin juttuhin joihin voimme vaikuttaa :)

Ei kommentteja: