torstai 27. tammikuuta 2011

Löytö

Olen kissojen ja koirien kanssa etsinyt täältä erästä Lumenen kasvonpuhdistusainetta. Tiedän toki, että Lumene on Suomalainen tuota ja suunnattu erityisesti pohjoismaiselle ihotyypille, eikä sitä välttämättä löydy ympäri maailmaa. Mutta olen törmännyt Lumenen muuhun kosmetiikkaan täällä muun muassa Stocmannilla sekä paikallisissa kosmetiikka kaupoissa Drogaseissa. (Drogas on siis ketju, joka on erikoistunut myymään kosmetiikkaa, hiustuotteita, pesuaineita, wc-paperia, siivoustavaroita yms.) Mistään en ole kuitenkaan löytänyt käyttämääni oranssia tuubia, muita Lumenen tuotteita löytyy kyllä. Kunnes eilen löysin sen, Prismasta! Jes :)

Toinen kaipaamani kosmetiikkatuote on ollut Blistexin huulirasva. Olen vuosien aikana pahasti addiktoitunut käyttämään juuri sitä, enkä oiken osaa käyttää muita. Ihana ystäväni toi minulle viime vuoden puolella kaksi tuubia tuliaisena <3 Tätäkin tuotetta olen etsinyt sieltä täältä, kunnes vahingossa törmäsin siihen apteekissa!

Joten nyt voisi sanoa, että kauneuden perusasivat ovat kunnossa ;)

Ei kommentteja: